Title | Authors |
---|---|
CENOVNA KOMUNIKACIJA SA POTROŠAČIMA |
Sveto Veselinović |
THE ROLE AND IMPORTANCE OF SOCIAL MEDIA IN PROMOTING MUSIC FESTIVALS |
Sonja Oklobdžija |
NOVI KOMUNIKACIONI KANALI U PROCESU DIFUZIJE INOVACIJA |
Aleksandar Mihajlović Jelena Gajić Radmila Živković Ivana Brdar Milena Bokić |
MARKET RESEARCH FOR CREATING CURRENT ACCOUNT BALANCE EQUILIBRIUM |
Ninela Kordić Jelena Gajić Jelena Stanković |
KANALI DISTRIBUCIJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA SA POSEBNIM OSVRTOM NA PIJACE U SRBIJI |
Milorad Miljković Slavko Alčaković |
THE USE OF THE INTERNET IN DIRECT MARKETING: ADVANTAGES, RESULTS AND LIMITATIONS |
Vladimir Radivojević Tanja Stanišić |
PODRŠKA MALIM I SREDNJIM PREDUZEĆIMA U SRBIJI OD STRANE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ |
Nino Vesković Aleksandra Bakrač |