Kreativne industrije i razumevanje faktora rasta




Abstract:
Suprotno empirijskim činjenicama, endogeni model rasta predviđa da sve privrede rastu po istoj dugoročnoj stopi, određenoj rastom svetske tehnološke granice. Razlike se objašnjavaju tranzicionom dinamikom. Menjajući poziciju u dugoročnoj raspodeli svetskog BDP-a, privrede rastu po različitim stopama. Ekonomske politike koje za posledicu imaju efikasnije korišćenje faktora rasta privredu brže vraćaju na putanju dugoročnog rasta ili je podižu iznad nje. Nova ekonomija menja značaj i razumevanje faktora rasta. Eksponencijalni rast informacija transformiše značaj znanja i dopunjuje ga mogućnošću kreacije. Kreativnost omogućuje drugačiji način privređivanja. Bilo koja delatnost se može obavljati na novi način uz punu tržišnu satisfakciju. Internet ubrzano postaje "pomoćno"‚‚sredstvo a transformacija obrazovnog sistema neminovnost.

CITATION:

IEEE format

D. Veličković, J. Veličković, “Kreativne industrije i razumevanje faktora rasta,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 282-287. doi:10.15308/sinteza-2014-282-287

APA format

Veličković, D., Veličković, J. (2014). Kreativne industrije i razumevanje faktora rasta. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-282-287

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download