SPORT I MASOVNE KOMUNIKACIJE




Abstract:
Savremeno društvo karakteriše internacionalizacija i globalizacija, čija je osnova snažan razvoj informacionih tehnologija, telokomunikacija i transporta. To je, takiđe i društvo masovnih komunikacija u kojim egzistira i razvija se sport. Za razliku od personalnih komunikacija, masovne komunikacije podrazumevaju moderne tehnologije na području TV-a, radija, štampe, Interneta i sl. One omogućavaju prenos, širenje i distribuciju informacija vazanih za sportske manifestacije. Navedeni mediji utiču na sport, ali i sportski događaji kao masovna pojava su plod punom medijskom pažnjom. Internet kao veoma moćan komunikacioni medij, našao je svoju primenu i u oblasti sporta. Ta moć se najviše bazira na pružanju sadržaja i relevantnih informacija o dešavanjima u sportu.

CITATION:

IEEE format

R. Ilić, M. Sobek, “Sport i masovne komunikacije,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 254-258. doi: 10.15308/sinteza-2014-254-258 

APA format

Ilić, R., Sobek, M. (2014). Sport i masovne komunikacije. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-254-258

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download