MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA




Abstract:
Razvoj informacionih tehnologija danas dovodi do kontradiktornosti u poslovnoj filozofiji koja se suočava sa dva suprotna procesa, globalizacijom i individualizacijom. Rast tržišta, raznolikost potrošača i heterogenost njihovih potreba i želja predstavlja stalan izazov za proizvođače, kao i konstantnu potrebu za kreiranjem novog tržišnog nastupa. Razvoj informacionih tehnologija (IT) je omogućio stvaranje softvera, koji podržavaju proces kreiranja proizvoda po željama kupaca preko Interneta. Pomoću modula, koji kupci sami biraju, ovi softveri komponuju proizvod koji je korisnik zamislio. Ovakav oblik masovne kastomizacije se zove e- kastomizacija i podrazumeva da je barem jedan od tri elementa- subjekti na tržištu, proizvod ili proces, digitalan. Rezultati istraživanja ovoga rada govore o prednosti i manama implementiranja modela masovne kastomizacije na domaćem tržištu kao i mogućnostima interneta u implementaciji masovne kastimerizacije.

CITATION:

IEEE format

D. Radjenović, S. Mihić, M. Mihajlović, “MARKETING E -KASTEMERIZACIJE  I  RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 101-104. doi:10.15308/sinteza-2014-101-104

APA format

Radjenović, D., Mihić, S., Mihajlović, M. (2014). MARKETING E -KASTEMERIZACIJE  I  RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-101-104

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download