Abstract:
Rastući značaj inovacija u procesu dostizanja održive konkurentne prednosti je u najvećoj meri i uslovio ubrzani razvoj internet marketinga i inicirao sve veću upotrebu društvenih mreža u cilju unapređenja dugoročnog odnosa organizacije i ciljne grupe potrošača. U novoj ekonomiji, odnosno ekonomiji znanja, sam pojam inovacija, pored značajnih unapređenja proizvoda i procesa, sve više podrazumeva organizacione i marketing inovacije, a naročito inovacije u oblasti internet marketinga. Usled navedenih trendova, u ovom naučnom radu, posebna pažnja je usmerena upravo na analizu uticaja koji internet marketing i upotreba internet društvenih mreža imaju na proces unapređenja dvosmerne, odnosno interaktivne komunikacije sa potrošačima. Analizom su obuhvaćeni i brojni primeri realizovanih istraživanja čiji dobijeni rezultati ukazuju da upravo inovacije u oblasti internet marketinga postaju krucijalni faktor direferenciranja i dostizanja održive konkurentne prednosti organizacija, ali i ukazuju kakvo je trenutno stanje u oblasti internet marketinga i upotrebe internet društvenih mreža u Republici Srbiji.
CITATION:
IEEE format
D. Ilić, B. Marković, “Značaj upotrebe internet društvenih mreža u procesu dostizanja održive konkurentne prednosti,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 82-87. doi:10.15308/sinteza-2014-82-87
APA format
Ilić, D., Marković, B. (2014). Značaj upotrebe internet društvenih mreža u procesu dostizanja održive konkurentne prednosti. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-82-87