Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu




Abstract:
Presudnu ulogu u promociji sporta kao fenomena koji je obeležio XX vek i čija popularnost svakodnevno pomera granice, imali su mediji masovnih komunikacija. Zahvaljujući razvoju elektronskih medija i ekspanziji novih komunikacionih tehnologija sport postaje planetarno dobro, a industrija sporta jedan od najunosnijih globalnih biznisa. U današnje vreme, sve značajniju ulogu u promociji sporta, razmeni informacija i prenošenju poruka imaju nove tehnologije i novi informacioni kanali: internet web portali, društvene mreže, mobilna telefonija i sl. Vodeći sportski klubovi su vrlo brzo shvatili značaj i mogućnosti novih medija, a posebno korišćenja društvenih mreža kao moderan, visoko prihvatljiv, interaktivan i kredibilan kanal komunikacije sa navijačima.

CITATION:

IEEE format

J. Šurbatović, “Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 160-165. doi:10.15308/sinteza-2014-160-165

APA format

Šurbatović, J. (2014). Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-160-165

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download