Ljudski resursi i preduzetnička kultura u savremenim korporacijama




Abstract:
Danas su korporacije u svojevrsnom tržišnom haosu i kao nikada do sada pod velikim pritiskom konstantnog dokazivanja i potvrđivanja svoje konkurentske pozicije na tržištu. Nema trajnih konkurentskih prednosti, ono što je juče urađeno danas treba unaprediti i inovirati kako bi se opstalo u turbulentnom okruženju. Nije dovoljno samo osluškivati potrebe tržišta i prilagođavati se njima, već je potrebno definisati strategiju poslovanja koja je bazirana na spoznaji novih mogućnosti i kreiranju novih potreba tržišta kroz razvoj različitih oblika inovacija. Reaktivni pristup sve vise ustupa mesto proaktivnom koji znači punu implementaciju korporativnog preduzetništva. U tom kontekstu od izuzetne važnosti je pitanje izgradnje adekvatnog modela korporativne kulture koji uključuje elemente preduzetništva. U radu su elaborirane osnovne vrednosti preduzetničke kulture kao i motivacioni faktori koji pomažu da se vrednosti preduzetničke kulture implementiraju u korporativnom okruženju. U tom kontekstu, poseban akcenat je na podsticanju inovativnosti i kreativnosti ljudskih resursa kao i stvaranju ambijenta za njihov permanentni razvoj uz korišćenje interneta i savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija.

CITATION:

IEEE format

S. Paunović, “Ljudski  resursi i preduzetnička kultura u savremenim korporacijama,” in Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 217-220. doi:10.15308/sinteza-2014-217-220

APA format

Paunović, S. (2014). Ljudski  resursi i preduzetnička kultura u savremenim korporacijama. Paper presented at Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide. doi:10.15308/sinteza-2014-217-220

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download