Abstract:
Savremene tehnologije, nova generacija pametnih telefona, kao i mnoštvo
mobilnih aplikacija umnogome su obogatili načine učenja i usavršavanja stra-
nih jezika. Pristup internetu uvek i na svakom mestu otvorio je neograničeno
korišćenje edukativnih materijala, koji na sasvim nov i kreativan način pod-
stiču korisnike većoj zainteresovanosti za usavršavanje znanja stranih jezika,
sistematski doprinoseći razvijanju svih jezičkih veština. U radu se postavlja
pitanje u kojoj meri i koliko dugo se koristi mobilna aplikacija Hello Talk
- aplikacija zasnovana na tandemskom učenju dva interaktivna lica koja su
voljna da jedno drugo nauče svoj maternji jezik, s akcentom na konverzaciji,
koja osim što omogućava učenje jezika, uvodi i u kulturološke spoznaje datog
naroda. Istraživanje je sprovedeno s ciljem ispitivanja stavova studenata šta je
od presudnog značaja da ovu, s njihove strane potvrđeno, odličnu aplikaciju,
nakon nekog vremena, prestanu da koriste ili je koriste u mnogo manjoj meri.
Rad takođe nudi i opis metodologije istraživanja, način obrade podataka i
interpretacije dobijenih rezultata. Na kraju, nakon sumiranja rezultata, date
su preporuke kako za moguće dalje istraživanje tako i za uspešnije i produk-
tivnije korišćenje ove aplikacije, kao alata za usavršavanje stranih jezika, na
nematernjem jeziku u sasvim drugačijem socio-kulturnom miljeu.
CITATION:
IEEE format
N. Maenza, T. Gajic, “Mobilna aplikacija Hello Talk – nedovoljno iskorišćena mogućnost u učenju i usavršavanju stranih jezika,” in Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2019, pp. 640-644. doi:10.15308/Sinteza-2019-640-644
APA format
Maenza, N., Gajic, T. (2019). Mobilna aplikacija Hello Talk – nedovoljno iskorišćena mogućnost u učenju i usavršavanju stranih jezika. Paper presented at Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research. doi:10.15308/Sinteza-2019-640-644