Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija




Abstract:
Imajući u vidu medijsku konvergenciju kao jedno od obeležja medija i me- dijski posredovanog poslovanja u digitalnom svetu, glavni cilj ovog rada je razumevanje medijske konvergencije kao izazova savremenog društva i to kroz prizmu globalne ekspanzije kulturnih i kreativnih industrija. Cilj ovog rada je i da ponudi analizu povezanosti procesa medijske konvergencije i razvoja kulturnih i kreativnih industrija. Glavna teza predstavljena u radu je da proces medijske konvergencije pozitivno utiče na razvoj kulturnih i kreativnih industrija, te da su medijska konvergencija – u najvećoj meri podstaknuta informacionim tehologijama i digitalizacijom sveta oko nas – i različiti kreativni procesi u društvu usko povezani.

CITATION:

IEEE format

D. Čigoja Piper, T. Radojević, M. Čolović, N. Radović, “Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija,” in Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2019, pp. 141-146. doi:10.15308/Sinteza-2019-141-146

APA format

Čigoja Piper, D., Radojević, T., Čolović, M., Radović, N. (2019). Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija. Paper presented at Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research. doi:10.15308/Sinteza-2019-141-146

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download