Abstract:
Postupak donošenja nastavnih planova za profile koji se školuju u srednjim
školama karakterisan je rigidnošću i sporošću koja, posebno za profile ori-
jentisane ka IKT industriji, uzrokuje visok stepen neusklađenosti nastavnih
sadržaja sa konkretnim potrebama tržišta radne snage i konkretnim zahtevima
za uspešan nastavak školovanja učenika.
Za uspešno sprovođenje nastavnog procesa u savremenim uslovima, neophodan
je visok nivo kompetencija nastavnog kadra, kako onog čija je uža specijalnost
IKT domen tako i onog kojima su uža specijalnost druge domenske oblasti.
U Računarskoj gimnaziji, osmišljavaju se i realizuju dodatne aktivnosti koje
imaju za cilj da obezbede dopunu sadržaja iz redovnog nastavnog plana i
programa, te da podignu nivo kompetencije nastavničkog kadra. Posebna
pažnja se posvećuje osmišljavanju i realizaciji aktivnosti koje u ovaj proces
uključuju učenike.
CITATION:
IEEE format
M. Savić, “Ciljevi, struktura i organizacija dodatnih aktivnosti iz oblasti IKT u Računarskoj gimnaziji Smart,” in Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2019, pp. 107-111. doi:10.15308/Sinteza-2019-107-111
APA format
Savić, M. (2019). Ciljevi, struktura i organizacija dodatnih aktivnosti iz oblasti IKT u Računarskoj gimnaziji Smart. Paper presented at Sinteza 2019 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research. doi:10.15308/Sinteza-2019-107-111